Sunday 2 October 2011

F.A.M.I.L.Y

.oke ...
kali nih aku nak share story sal FAMILY aku (= ...


inilah ABAH !!
hee ..sporting n funny person ..
sayang abah amat !
 ~ the best father in the world

abah
abah
abah
abah
................encik abu

ini pulak MAMA !!
...garang tapi baek 
[ caring dalam fierce ]
sayang mama jgak ! 
~ wonderwoman in mylife

mama
mama
mama
mama
....................puan sheila




yang ini pula ATAH !!
...chief dalam umah [ pakar segala masakan] 
mygranny
 ~ semoge atah pnjang umo yeaa

atah atah atah atah ..jue sayang atah


........aku anak ke- TIGA daripada ENAM orang sibling aku ...
depe nih mcam2 perangai ~ tapi best wlao kadang2 tuh pelik .hahaa
rindu  kot kalu salah seorg dari depe nih tade ...siyes



Add caion


SARA 
FIRST+garang
cantek kan ??
pandai kot .hahaa
soriyy ~ engage [ coming soon ]




BAYLA
SECOND+clumsy
bulatkan mate dye ??
bijak kot .hee
not single ~ inrelationship







JUE
THIRD+ ?
it's me .hahaa







           
SYUN
FOURTH+mystery
lawa kan ?? 
tapi garang kot .hahaa
status ? .ntah lah




AQTA
FIFTH+the only boy
hensem atau kiut ?
pandai tp kuat maen .ishhh3



IDA
LASTLY+nakal
comel ke ??
budak yg kuat maen + bijak merepair segala brangan




itu sume hanya family aku jer ..kalu nak diceritakan ...............
banyak ag rangkaian family aku ...tp yg asas jelaaa aku share kan .hee
 tanpa family aku nih ...aku bukan sesiapa pon kan ..
tuh ar ..hidop nih kene selalu engat kat family 
sebab depe ialah orang yg sentiase ade untuk kite
 .kan3 ??




Terima Kasih kerana sudi membaca . Sila komen kalau sudi :)

No comments: