Thursday 6 October 2011

R.O.O.M.M.A.T.E ^^

snap pkai lifeframe in my ASUS pinkiy ^^

kisah yang ini pula berkaitan ngan tempat tinggal aku di Terengganu
fara, izzati & aku study tmpat yang same tapi izzati tinggal kat umah yang lain
tak same ngan kami nih haa .........
oke ??

mmbe baru aku yang dok same bilik tuh ade 2 ~ [ sha & eyla ]

sha tuh emmm orgnye kecik jer ^^
kiut molek lahh ~ sape kate bdan kecik ta lawa ??
budak yang bijakk mcam aku hee ..tade lahh [ aku biase jelaa ]
kuat merengekk jgak lahh .hee
dye nih suke menjerit tetibe ..mulenye kami yang sebilik tuh memang terkejot ar tapi bile dah  lame - lame tuh jadi terbiase ajelahh ..hahhaaaa
 [ sha kuat histeria^^ ]


skunk plak eyla ..
orangnye tinggi mcam aku ~ ade pernah beberape kali aku & eyla nih dicopkan sebagai KEMBAR ! .hahaahaa .terkejot aku tapi memang ade yang same pon ..
stail kami nak seakan cume kontra [ terbalik ]
contohnye : ble aku pkai hitam dye pkai putih
eyla nih pendiam cket tapi bler bab gelakgelak ?
emmm dye ar yang paling kuat sekali tambahtambah plak ble fara yang wat lawak


tuh ar ble sorang tade dalam bilik msty ase ta best ...incomplete jer
so ~ lepas masuk sem 2 nih arap lahh sangat relationship kite nih baekbaek aje ..tamao gadogado secare hndphone dah yeaa ...
takecare guys
SEE YOU LATER


LOVE
&
MISS
YOU
ALL
^^


Terima Kasih kerana sudi membaca . Sila komen kalau sudi :)

No comments: