Wednesday 19 October 2011

subjek LAW 243 ??

hari ini belajar subjek baru ---------------> LAW 243
baru je lecturer tuh ckap
mate aku terus kuyu [ mengantok ]

yelaa ..
LAW nih banyak FAKTA .subjek TEORI plak tuh ...

hadoiii


boring kot..ta tahan sudahh
--------------------------------------> arghhh !


lecturer tuh wat aku ase LEPU jerr ....
dye asyik CAKAP CAKAP CAKAP ~ bla...bla....blaa...
tension aku dibuatnye ..alahaiii
bebudak laen sumenye same jer macam aku
[ mata kuyu ]
mulot aku plak ta HENTIhenti menguapnye
ta tahan sangat
_____________
ZzZZZZzZZZzzz ~ ta cukup tidor..
hee...puncenyer
kuo malam balik pon lambat
~ siap kene marah ngan MAKguard lagi tuhh ^^
huuhuuuu...
jangan wat lagi yeaa kawanKAWAN ^^
nt terasa ngantok pada esok harinye ...
theEND


Terima Kasih kerana sudi membaca . Sila komen kalau sudi :)

1 comment:

Just Mini Love said...

wah kaka, amik course law ye.. hee..
mesti susah.. agaknye la..