Sunday 9 October 2011

SAYU :) (:


semalam [ 08okt2011 ] tarikh aku balik ke TERENGGANU balik ~ sedey :(
duduk kat PERAK dalam 2 minggu jer [ cuti semester ]
kolej aku tuh gedix a.k.a KEDEKOT
hahaa - kutuk tempat belajar sendiri ~ terokterok


sambung sal story "sayu" aku nih ..
rase sayu sangatsangat sebab
tinggalkan FAMILY
tinggalkan KUCINGkucing
tinggalkan homeSWEEThome
tinggalkan KAWANkawan
tinggalkan TEMANteristimewa

sedeysedey ~ huhuu

time nak balik tuh..hee
dapat DUIT banyak .hahahaa
dapat dari
 MAMA
ATAH [ nenek ]
ANYAH [ makcik ]

p/s : terase sedey berkurangan cket ...hee ^^

lepas dah salamsalam & pelokpelok dengan semua yang ade kat rumah...
aku gerak balik ke IPOH dengan naim

sebelum tuh...dalam kul 5.30 pm,
Naim dah datang rumah
[ dye nak tolong antakan aku ke medan gopeng ~ ikhlas ]
hee..suke aku !! ^^

p/s : sayangkan naim glergler ^^

dalam kul6.10 tuh kami sampai IPOH
terus naim bawak g mam MACdonald
[ naim lapa .hee ]
~ kenyang sudahh ^^
thankiu eby...sayang eby -- i.l.o.v.e.y.o.u

lepas mam tuh..kami gerak terus ke medan gopeng..
sampai je kat medan gopeng tuh ~ aku dah ade na menanges ..[ punyei lahh tahan ]
tetapi ...aku nanges jgak lahh ..
ase sedey gler ~ SAYU je ase tao...
entah kenape ...
mybe sebab aku nak pergi jaoh aje kot ??
tapi siyeslahh memang sedey...
aku tanak nanges depan naim...
tapi aku nih risau sangat ..
takot dye cari laen lagi
aku SERIK sudahh
tengah aku menanges ~ aku suruh naim balik
yelaa aku tanak ar dye tgok aku time muke aku tengah buruk
~ malu T________T ..hee ^^

lepas aku kiss* tangan dye ..dye pon pergi ajelahh
aku pon oke cket lahh ..
and hoping that we can meet again 
hee ... ^^
the end






Terima Kasih kerana sudi membaca . Sila komen kalau sudi :)

No comments: