Friday 21 October 2011

atas NAMA KAWAN :...

.......................................................................................................................................
susahlahh jugakk kan kalu kat dunia nihh kite ade kawan rapat yang rapat glerGLER ngan diri kite
asal ade salah or silapp ke mesty kite kene tegur dye agar dye betolkan kesilapan dye
tapi...
kalu ta tegur nanti kate ape pulakk kan ??? ---------> ermmm
tegur salah ta tegur pon salah jugakk-----> PENING ""

................................................................................................
ntahlahh weii..
aku dah banyak kali cakap kat ko
tapi ko ta penah pon na dengar..
ko pk lahh 
ko tuh kenal aku bape lame..si dia bape lame ????
emmm..payahPAYAH
...............................................................................................
aku tao yang aku nih cume KAWAN biase jer
aku tanak ar tgok ko kecewe lagi..
...sedih..
aku pon ase na nanges skali bile tgok ko menanges tao tak ??
tapi aku tanak ar tunjuk pasal aku tanak ko sedey lagi
.....aku terase sekali kot even aku hanya KAWAN ko.....
kalu FAMILY ko tahu..especially mak ko tao..
..yang ko menanges disetiap malam hari macamne ????
susahlahh aku nak cakap
yelaa..aku kan hanya KAWAN
...........................................................................................

.......................................................................................................
disebabkan atas name KAWAN tuhlahh
 aku decides dalam hati kecik aku nih 
yang aku dah tanak kaco halHAL percintaan ko dahh...
bialahh ko nak ngan sapeSAPE pon..
aku cume nak tgok ko HAPPY je..
oke ????
...........^^...........
aku tanak kaco KORANK and tanak jadi PENGHALANG
nt ape plak...aku kan hanya KAWAN ^^
truthly just afriend =)
so
ble ko HAPPY..aku pon TURUT HAPPY
...takecare...
soriyy yeaa 
aku mintakk maap taw KAWAN
aku cume nak kan yang terBAEK untuk ko
aku just TUMPANG LALU je..lepas nih aku dah ta lalu dahh
oke ??? ^^
bubye
................................................................................................


the end


Terima Kasih kerana sudi membaca . Sila komen kalau sudi :)

2 comments:

CIKGULAHATI said...

hurm...ko bukan stakat kawan tp aq da anggap mcm family...aq sendiri xtaw nape aq leh syg sangat nan dia...aq tau korang xsuka dia...tp aq xtaw nk wat cm ner..aq syg sangat ko..lau ko xda aq da balik perak da...aq nie cepat sangat syg org...aq suka ko amik berat sal aq..marah aq sbb aq nie jenis cepat terpengaruh...kadang2 bila aq nangis aq nk plok ko..tp aq malu sbb bilaqa nangis jer cri ko...emosi aq nie...xreti lg aq nk kawal

JueNaina_ said...

ohh ..oke ^^