Saturday 8 October 2011

Sweet Memories :) :)



07 NOVeMBeR 2010 
merupakan satu tarikh yang amat perlu diingatkan sgat2 ....PENTING !!
tarikh tuh naem minx couple ngan aku..itu yang aku tunggu slame aku kawan ngan dye 
...aku sanggup tunggu dye beberape bulan sebab diri dye yang ape ntah kan aku suke sangat tuh aku pon tatao..
knape aku sanggup jadi mcam tuh untuk dye ..pelik kan ??? .hee =)
tapi ...................
SAYANG aku kat dye tuh emm tak terkire kot ...
banyak sgat kot emm example = 
                                              seluas lautan kat bumi nih haa .hee
                                              setinggi langit dan awan kat atmosfera 
                                              sampai air kat dunia habis mengalir .hee ( jiwang )


tp sayang dye kat aku tuh tak tahu lah plak kan ??? ..emm
hee ..tapi aku tetap yakin jgak yang dye pon ase same camtu mcam yang aku ase ..hee
         msty dye pon sayang sgat3 jgak kat aku ..
hee ...berangan bhai tapi betol kot ...hahahaaaa
picture FIRST kitorang ambek bersame
   naem naem .....
ney sayang kan eby sgat2 ..sayang smpai tak terkate ...
hee .ney cume nak eby tao yang ney syg kat eby ..
     hati ney cume kat eby aje ...
 diri & hati ney hanye milik eby sorang jer ....


 love only on you baby ...


so arini 07 oktober 2011 .kirenye ade lagi sebulan nak genap setaon ??
bestnye ~ naem lahh boy yang paling lame aku pernah bersame.....
naem nih suweet :) sesgat 

kitorang slalu share barang & story
yelaa ...
SHARING is CARING
makanan pon kitorang share sekali ...hee
naem nih kuat mam jgak
kalu aku ta abeh msty dye yang perabehkan ..
UNTUNG dpat BF mcam NAEM
[ ta m.bazir ]

naem romantik tapi kadangkdang jelaa ^^ .hee
gentlemen tuh mmang ade lahh .hhahaa
perangai naem nih payah nak jangka sebab dye suke bagi ayat yang sentimental yang ley wat aku menanges [ terharu ]
tuh yang wat aku sentiase CAIR kat dye ..
baby ~~ i.L.O.V.E.y.o.u
naem selalu baek ngan aku 
ta penah skali pon dye mrah ngan aku,,aku jer yang byak mrah kat dye
naem nih pemaaf ..kalu kami GADOH
dye yang slalu minx maap dulu ...aku ??
EGO kuat ...hee 
tuh yang wat aku sayangkan naem gilergiler ...


naemnaemnaem ..
RINDU lahh ..
always
miss
and
LOVE
you
sweetheart
only you

inilah dye jejaka yang menawan hati kecil aku ini
old picture :)
DOUBLE Z
[ ZULAIKHA & ZARULNAIM ]
inih lahh kami berdue ..
tinggi same tinggi
cepet same cepet ..hee
sepadan kan kami ??

doakan kami berdua kekal sampai ble - ble
~ Amiinnnn ~


Terima Kasih kerana sudi membaca . Sila komen kalau sudi :)

No comments: