Thursday 6 October 2011

S.A.H.A.B.A.T

untuk post yang kali ini plak ~~ aku nak cerita psal SAHABAT aku

kawan rapat aku ~

 ATIRA.JANIE.EKIN.ALYNN.SUE.ZATI.FARA.IZZA.SARA.NISA.AINO
tak semua yang ade dalam gambar =((

depe nih kan kalu tade salah sorg rase mcam ta complete group nihh
mesty rase pelik je ..ade je topik & isu hangat atau gosip yang depe cari nak kongsikan bersame [hotstory] ~ hahaa .. tapi depe nih sumenye baek + pemurah
kalu ade makanan mesty share skali
kalu ade plan nak kua mesty testing baju same2
kalu ade pape masalah or story ape2 mesty diceritakan
kalu na tgok movie ke tayangan free ke wajib nak ade semua ....
part yang paling best skali emmm .. ~ part nak GADOHgadoh 
ohh.. sudahh ! .mulot depe sume nih emmm taley nak di samekan ngan mane - mane mulot ar ..
..............langsinye tahap yang terhabis gaban ar ..
bab bab sound org nih fuhhh ! ~ taley nak kate ape ar ... SO better jangan di kacau org - org ini ...nt padah yang datang
susah nak dapat kawankawan yang mcam depe nih ..
PERANGAI SPORTING habis, CARING pulak tuh, semuanya CANTEK COMEY LAWA lagi ape ...BIJAK PANDAI ....haa
 ..rindu nak jumpe kome balik !!
ble lagi lahh kite nak bersame same dalam satu group ...
emmm .skunk masing - masing dah ekot haluan sendiri ...
tempat belajar sorang - sorang pon jaoh ..
~ ade yang kat terengganu, shah alam, kuala lumpur, pahang ..............laen - laen negeri ..
JARAK kite sume jauh kan ???
tapi persahabatan kite sentiase dekat sebab kite ade KENANGAN yg selalu wat kite teringat .haahahaa
kenangan yang lawak - lawak jelaa yang banyak ...rindu nyer !!!!!

Sue yang snapkan :))
aku & fara
aku, janie & ili


aku, izza & sara

ekin & janie
alynn & sue
tira & sue


banyak lagi pic tapi takan nak taruk sume kan ???
hee ~ tapi yang bawah nih yang paling lengkap kot .hee


MYFRIEND FOREVER AFTER !! <3


inilah mereka yang aku sebotkan di atas .hee
aku emmm ...banyak yang nak diselitkan lagi tp nt panjang ar plak page dye ..
so ..dlam post yang akan datang aku share an cket - cket ..
harap relationship kite akan kekal selama - lamenye yeaa ??
amiin !!
love & miss korank sesangat 
by ,

KAKA


Terima Kasih kerana sudi membaca . Sila komen kalau sudi :)

2 comments:

CIKGULAHATI said...

huhhuuuhuh,,,terharu teman dengar nyer...lg bertambah rindu seh same diorang..heee

nona Tyraa ^^ said...

ak yg da nangis ni bagaimana pula #fara ?